fbpx

קרש חיתוך עם חריטה אישית

מחפשים קרשי חיתוך עם חריטה? רוצים מתנה מושלמת לעובדים שלכם?

קרש חיתוך הוא הדבר השימושי ביותר שאפשר לתת כמתנה לעובדים ובעיקר אם מדובר על קרש חיתוך באיכות גבוהה העשויים מעץ מלא. היום אפשר להזמין קרשי חיתוך עם חריטה באיכות מעולה ולהעניק אותם לעובדי החברה שלכם לכל אירוע חגיגי. אם אתם מחפשים מתנה מושלמת לכבוד החג המתקרב או להשקת מוצר או פרויקט חדש, כדאי שתכירו את הבוצ’רים הנחשבים לקשרי החיתוך הטובים ביותר ומאפשרים חיתוך מדויק של בשר אדום, דגים ומוצרי מזון קשים.

חריטה של לוגו החברה שלכם

אז איך הופכים קרש חיתוך איכותי למותאם אישית לעובדים שלכם? כל קרש חיתוך העשוי מעץ מלא ניתן להזמין עם כיתוב או חריטה אישית. החריטה יכולה להיות של שם החברה שלכם, עיצוב של לוגו החברה או כל דבר אחר המייחד את החברה שלכם לעומת החברות והעסקים האחרים באותו התחום. זוהי דרך מושלמת ליצור מיתוג מעסיק ברמה גבוהה ולהעניק לעובדי החברה שלכם מתנה היכולה לשמש אותם לשנים רבות קדימה. אתם אומרים לעובדים שלכם תודה מצד אחד ועוזרים למנהלי החברה ליצור מיתוג פנימי מבלי להשקיע תקציב נפרד לצורך המיתוג.

קרש חיתוך בוצ’ר בהזמנה אונליין

על מנת שתוכלו לחסוך את הצורך בחיפוש אחר מתנה לחג או לכל אירוע חגיגי לעובדי החברה שלכם, יש לכם אפשרות להזמין קרשי חיתוך עם חריטה און ליין ולהנות משירות הובלה ומשלוחים מהיר עד למשרדי החברה שלכם. ניתן להזמין את קשרי החיתוך עם עטיפה יוקרתית למתנה ואפילו להוסיף לכל קרש חיתוך כרטיס ברכה. בדרך זו, אתם מעניקים לעובדים שלכם מתנה נהדרת ומראים כלפיהם הערכה ותודה על כל העבודה הקשה שהם עושים במהלך כל שנת העבודה. דרך האתר תוכלו להזמין את כמות קרשי החיתוך הנדרשים לכם עם כיתוב או לוגו על גבי קרש החיתוך במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד.

קרשי חיתוך עם חריטה בייצור אישי

לקבלת פרטים נוספים על קרשי חיתוך עם חריטה לעובדי החברה שלכם, צרו קשר עם חברת VIVO WOOD המתמחה בייצור של מוצרי עץ מלא בעיצובים שונים ומגוונים. החברה מספקת מגוון מוצרים לחברות, ארגונים ועסקים ומציעה לכם אותם בכל סדר גודל של הזמנה.

  Call Now Button