fbpx

עיצוב בר בעץ

מנהלים בר אקטיבי או נייח לאירועים? צריכים בר מתקפל?

אחד מהשירותים הפופולריים ביותר לאירועים בישראל הוא בר אקטיבי או נייח הכולל מגוון רחב של משקאות קלים ואלכוהוליים בעמדה אחת מעוצבת. כאשר מדובר על אירוע המתקיים בשטח פתוח או במקום הדורש מספר ברים במקום אחד, השימוש בבר אקטיבי או נייח הוא הפתרון הטוב ביותר. אם אתם מחפשים שירותים מקצועיים לעיצוב בר בעץ, יש לכם אפשרות להזמין בר מעוצב מעץ בהתאמה אישית, כולל הלוגו ושם העסק שלכם. אתם נהנים מעמדת בר אקטיבי מעולה הכוללת דלפק הגשה עליון בשילוב של אורות לד איכותיים.

עיצובים בעץ מקצועיים לברים מתקפלים

בחיפוש אחר עיצובים בעץ לבר אקטיבי, אחד הדברים החשובים שיש לשים עליהם דגש הוא אפשרות הקיפול של העמדה. במידה ויש לכם רכב קטן או אם אתם סוחבים גם ארגזים של משקאות אלכוהוליים וקלים, כדאי שהעמדה שאתם לוקחים תכנס לרכב. דרך האתר תוכלו להזמין בר אקטיבי באיכות מעולה מתקפל בצורה קלה ומתאים לנשיאה ואחסון גם ברכבים קטנים יחסית. כחלק מההזמנה אתם מקבלים בר באיכות גבוהה עם לוגו יפה ומעוצב בחזית של הבר ומשטח נשלף לעבודה עם בקבוקים מכל הסוגים.

עמדות בר קלות לפירוק והרכבה

על מנת לקצר את זמן העבודה שלכם בכל אירוע, אתם צריכים עמדה שתהיה קלה ונוחה מאוד להרכבה ולפירוק. עמדות הדורשות מספר עובדים לצורך פירוק או הרכבה מחייבות אתכם להחזיק מספר עובדים. אם אתם עושים זאת בעצמכם, הדרך קלה הרבה יותר. בכל הזמנה של עיצוב בר בעץ אתם יכולים לבחור את הצבע של הבר וחריצת CNC על פי התאמה לצרכים שלכם. דרך קטלוג המוצרים המקצועי של האתר, תוכלו להזמין את עמדת הבר בקלות וביעילות ולהנות משירותי הובלה מקצועיים עד לבית שלכם.

עיצוב בר בעץ לעסק שלכם

להזמנת שירותי עיצוב בר בעץ, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקטלוג המוצרים כאן באתר של חברת VIVO WOOD ולבחור את עמדת הבר המועדפת ביותר עליכם. צוות החברה ישמח לעזור לכם בבחירת העיצוב של העמדה ומיקום הלוגו ולהעניק לכם הצעת מחיר משתלמת שלא תוכלו לסרב לה. ההשקעה שלכם בעמדת בר אקטיבי נחשבת להשקעה משתלמת לטווח הארוך.

  Call Now Button