fbpx

בוצר וסכין עם חריטה

מחפשים בוצר עם חריטה למתנה? הגעתם למקום הנכון!

אחד מקרשי החיתוך הפופולריים ביותר בישראל הוא הבוצ’ר הנחשב לקרש חיתוך ייחודי ומתאים מאוד לבשר. אם אתם מחפשים מתנה מושלמת ליום הולדת או לכל אירוע חגיגי אחר, בוצר עם חריטה בהתאמה אישית זה בדיוק מה שאתם צריכים. בשונה מקרש חיתוך רגיל, הבוצ’ר עשוי ממספר פלטות של עץ מלא, כאשר הקצוות של סיבי העץ פונות כלפי מעלה, מה שמונע מסיבי העץ להתפרק בזמן החיתוך. שיטה זו של ייצור קרשי חיתוך הגיעה מאירופה ומשמשת כיום כל קצב וכל שף בישראל.

בוצ’רים בשילוב עיצוב איפוקסי יוקרתי

על מנת ליצור בוצ’רים בעיצובים מיוחדים וייחודיים, נגריות משתמשות באיפוקסי אורגני המבוסס על פולי סויה ומעניק מראה ייחודי לקרש החיתוך. החומר האורגני תקין ומתאים למגע עם אוכל והוא מגיע בצבעים שונים ומגוונים. את מגשי החיתוך המשלבים חומר איפוקסי צבעוני, ניתן למצוא מעץ זית מלא בעובי סטנדרטי של 2.5 ס”מ והוא יכול לשמש לחיתוך כל סוגי המאכלים ובעיקר בשר אדום ודגים. זוהי מתנה מושלמת למי שאוהב או אוהבת להכין מאכלים הדורשים עבודת חיתוך רבה ושימוש בסכינים חדות במיוחד. היום ניתן למצוא קרשי חיתוך בסגנון בוצ’ר המגיעים עם סכין תואמת המולבשת בתוך קרש החיתוך עצמו.

בוצ’ר עם חריטה למתנה מושלמת

החריטה הנוספת לקרש הבוצ’ר יכולה להיות עם כיתוב אישי קצר או עם שם מקבל המתנה. כך אתם יוצרים מתנה מרגשת ואישית יותר מכל מתנה אחרת. בשונה מקרשי חיתוך אחרים, הבוצ’ר מיועד לשימוש לשנים רבות ולכן המתנה הזו היא פרקטית מאוד ביחס לכמעט כל מתנה אחרת שתעניקו לאנשים שאתם אוהבים. את הבוצ’ר עם חריטה מזמינים דרך קטלוג המוצרים באתר ואפשר לשלוח אותו אל הכתובת של מקבל המתנה ישירות. אם אתם רוצים להביא את המתנה באופן עצמאי, תוכלו להזמין את הבוצ’ר המתאים ביותר לכם עם משלוח עד הבית.

בוצר עם חריטה בהזמנה אונליין

קיבלתם החלטה להזמין בוצר עם חריטה? רוצים להזמין בוצ’ר מקצועי לאנשים שאתם אוהבים? זה הזמן להיכנס לקטלוג המוצרים כאן באתר של חברת VIVO WOOD ולבחור את הבוצ’ר האהוב עליכם ביותר מהמבחר שהחברה מייצרת. דרך מספר הטלפון המופיע באתר תוכלו להזמין בוצ’ר בעיצוב מותאם אישית לבחירתכם.

  Call Now Button