fbpx

דוכן מזון לאירועים

איך בוחרים דוכני מזון לאירועים?

דוכן מזון הוא הבסיס לכל אירוע והוא מהווה את שיטת ההגשה המועדפת כיום על רוב הישראלים. שיטת ההגשה עם דוכני מזון לאירועים מספקת מגוון רחב יותר של מאכלים, אפשרות להיות בתנועה תוך כדי האירוע ולהגיע לכמה שיותר אנשים בזמן קצר. לעומת השימוש במלצרים להגשת מזון, דוכני המזון מספקים מענה מהיר ויעיל יותר על פי העדפות של כל אחד. זהו פתרון מצוין להפרדת האורחים בין אוהבי בשר לצמחונים וטבעונים ודוכני אוכל עם מאכלים לילדים לעומת דוכני אוכל הכוללים מאכלים המשלבים משקאות אלכוהוליים.

דוכני מזון מיוחדים בהתאמה אישית

על מנת שתוכלו ליצור אירוע ייחודי ושונה מכל אולם או גן אירועים אחר המתחרה בתחם שלכם, אתם צריכים שיהיו לכם דוכני מזון מיוחדים המיוצרים בהתאמה אישית. את זאת ניתן לעשות דרך חברות המתמחות בייצור של דוכני עץ ויכולות לספק לכם מוצר ייחודי עם מידות מדויקת על פי בחירה. הדוכנים מעץ משלבים עץ אלון מלא וחומרי גלם איכותיים וחזקים ליצירת דוכן עמיד במיוחד לכל תנאי מזג האוויר. הדוכנים מגיעים במשקל המותאם גם כנגד רוחות חזקות ונחשבים ליציבים במיוחד לאירועים הנערכים בשטחים פתוחים.

דוכן מזון לאירועים מעץ מלא

למה דוכן מזון לאירועים מעץ מלא הוא המשתלם ביותר? השקעה ברכישה של דוכן לאירועים היא קודם כל השקעה לטווח הארוך. הדוכן צריך לשמש אתכם למאות אירועים ואף יותר מבלי שייצור בלאי בכל אירוע. עץ אלון מלא זה בדיוק מה שאתם צריכים בכדי לשמור על הדוכן שלכם לשנים רבות. עץ אלון מלא נחשב לאחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר של ייצור רהיטי גן והוא מתאים במיוחד לאירועים הנערכים בחלל הפתוח. הוא עמיד כנגד קרני שמש חזקות, יכול להתמודד עם לחות גבוהה ורטיבות והוא מוגן בצורה מושלמת כנגד מזיקים וחרקים באמצעות ציפוי ייחודי לעץ מלא.

הזמנה של דוכני מזון לאירועים

להזמנה של דוכני מזון לאירועים בהתאמה אישית לצרכים שלכם, צרו קשר עם חברת VIVO WOOD הנחשבת לאחת החברות המובילות בישראל לתכנון וייצור דוכנים ועמדות מזון ומכירה. צוות החברה זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע באתר והוא ישמח לתכנן עבורכם דוכנים באיכות גבוהה ובעיצוב אישי לצרכים העסקיים שלכם.

  Call Now Button